Right Back At Ya!

Juste ja, skratta på ni, för min dag blev lika värdelös som jag hade hoppats! När man kom till skolan visade det sig att jag faktiskt inte hade någon religionslektion, så det blev ut i solen istället. Sedan så slapp jag laxen också för att mattanterna har varit så duktiga och lagt ut gårdagens pyttipanna som valmöjlighet. Den enda lektionen vi faktiskt hade var design, men den var inte så givande... som vanligt. Fick i och för sig lite gjort på min och Klaras stolsits så det får man väl vara glad för OCH jag är glad att få meddela att idag var den första dagen jag inte hade jacka på mig utomhus... Stoppa pressarna!

Dagen har gått upp och ner, men just nu sitter jag fastklistrad inne på Facebook och glädjer mig åt Kim som alltid ställer upp för sina vänner. Hon fick ett uppdrag och hon utförde det utmärkt! Det finns en person som borde tacka och bocka för denna fina gest...

oOo Amanda oOo

Kommentarer
Postat av: Kim

haha :D:D:D:D <3 du är bäst! haha HAHA :D jag sitter fan och garvar

2010-04-14 @ 23:15:02
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0