Skärtorsdag = Partytorsdag

Idag blev en härlig dag!
Dagen började med att gå upp tidigt för att ha en foto- och rörlig bild-lektion, fast det blev mest till att göra annat. På rörliga bilden tittade dock jag och Andreas igenom våran film vi spelade in förra veckan och jag måste medge att den är klockren! Första pris i skratt-attack står den för hittills idag. Något annat positivt är att jag blev klar med projektrapporten och har lämnat in den med mina målningar till mina handledare. Lättad? JA! Nu kan man njuta av lovet till fullo och det firas med en helkväll hos Kim med människor från olika håll. Ska bli otroligt kul, har hunnit sova någon timme efter skolan så nu e jag taggad! Måste hitta en outfit och packa lite stuff, then I'm ready to go...

oOo Amanda oOo

Kommentarer
Postat av: kim e en katt

kom hem :((( saknar dig haha

2010-04-02 @ 19:40:02
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0