Väderlek

Efter en besvikelse igår då man vaknar till snöfall så blev man glatt överaskad idag då solen lyste och värmen steg. Jag bestämde mig för att ta tillfället i akt och sitta på balkongen och njuta tills klockan 3 då jag skulle iväg till Farsta centrum. Mina inhandlingar blev dock inte så lyckade då ingen affär har det jag är ute efter...
Just nu siktar jag in mig på ett extra långt träningspass med livräddarna, men skippade springningen pga de oberäkneliga molnen som är påväg in. Hoppas de försvinner igen tills imorgon, för då vill jag ha sol!

oOo Amanda oOo

Kommentarer
Postat av: hemlig

HAHA jag trodde snön var en dröm ;D

Min förkylning lär aldrig försvinna eftersom jag kör t-shirt så fort solen är synlig och sen när den går i moln så orkar jag inte ta på mig tröja :P

2010-04-06 @ 20:18:45
Postat av: kim

visst är det typ sjukt med snön ;:(:( tur att den är borta tho!!



kul att träffa dig idag, även om det blev kort :(

2010-04-07 @ 21:39:55
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0