Den nya trenden

Medans "Airplanes" ljuder i mina högtalare läser jag en artikel om stekarnas "nya" trend. Vad har de nu hittat på tänker man och läser vidare. "... En flaska skumpa till dig själv, och en ner i vasken. Stekarnas nya modeord är vaskning..." 

Ny och ny vet ja inte om ja skulle kalla den, det har pågått ett bra tag vad jag har förstått och de tar inte upp det förns nu. Konstigt tycker jag. För en gångs skull så är det inte jag som är efter. Visste ni även att man kan sms-vaska? Det går till på detta vis: man skickar ett sms till ett nummer, och därmed slösar 200 spänn och visst antal sms motsvarar olika skumpor. Är jag ensam om att detta känns väldigt skrytsamt och helt onödigt. Men har man pengar så har man...

Hade för övrigt en trevlig dag på Modelhouse och hos Wiktoria. God mat var det, snacka om hungrig man var när man inte hade ätit något annat än frukost på hela dagen. Som avslut såg vi filmen "Made of honour" som wikki nyligen skaffat. Jag tror vi har fått lite fördomar om skottar efter den. Btw så heter jag numera Athol och nu ska jag och mina Atholkompisar börja planera för utgången på onsdag då vi ska börja med en ny lek vi kommit på. Då ska vi utmana oss själva lite. Ska bli skoj. Ni lär höra hela historien senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0