Göteborgs Kulturkalas Ep.3

Det första jag önskade med denna vecka var att få en mjukstart på sjukvårdsfronten, men jag menade då inte att hela veckan skulle bli slapp! Två ynka små tillfällen att hjälpa till på sedan nada. Så detta är vad jag gjorde istället:

Tisdag: första dagen och för Jenny och mig startade den med en skrattfest med komiker som bl a Özz, Soran och Jacob. Någon smart person hade dock satt den sämsta sist, ingen fattade skämten han drog. Det började med en historia, berättade slutet så fick vi gissa vad som hände i mittten. Jaaa, jättebra idé! Not.
Norska bandet Donkeyboy följde upp med med välkända melodier.

Onsdag: Placerades på Packhuskajen där gamlingarna håller till. Dansgolvet var fullt med buggdansande människor och en halvtimme efter arbetstidens början får vi ett larm! Ett getingstick. Sedan var det lugnt tills en tjej fick ett slag i magen och det blev vår sysselsättning de 2,5 timmarna efter.

Torsdag: Götaplatsen var mitt önskemål och där hamnade jag. Här skulle nämligen Amanda Jensen och Teddybears spela och det ryktades om att det skulle bli en riskspelning. Regnet öste ner och det var synd att Oskar Linnros spelade samtidigt lite längre ner på avenyn. Men vad gör det, Jag fick se Teddybears!
Festen fortsatte på club Berså.

Fredag: Götaplatsen igen och idag var det direktsändning på SVT av demokratifesten. Man hoppar inte av glädje men när man har två snygga ordningsvakter (Amir & Pierre) bredvid sig så är det inte helt fel. En rolig incident var att under intervjun leker en vuxen man "fågel" med sin hand så fort han syntes i bild, ni vet leken när man låtsas att handen pratar. Idag kom även Oskar ner för att bevaka.

Lördag: Sista dagen på Götaplatsen denna dag, Lisa Nilsson på scen.
Jenny åkte ner till Halmstad för att gå på kräftskiva.

Söndag: Rix FM på Storan parkering där tjejerna goes crazy!

Orkar inte skriva något mer om denna upplevelse nu. Så detta är allt ni får av mig för denna gång. Kan slänga in lite bilder som summerar. Nu åker jag på tränarkonferens!


Jenny










Donkeyboy


Teddybears

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0