Baby I'm back

Hej och välkommen tillbaka Amanda!
-Tack!
Man har inte sett röken av dig på länge, vad har du haft för dig?
- Well, jag har hittat något speciellt.

Det var ett tag sedan jag skrev nu, och massa bra har inträffat under tiden då jag varit utan min kära dator som varit på lagning igen... Sämst. Badfest med Jill och andra var det i söndags och det har tagit tid att ta igen all sömn man missade den natten. Men vem bryr sig. "Dejten" som jag nämnde tidigare har jag också klarat av i veckan då jag fick sällskap när jag var tvungen att jobba över, sedan blev det lite julklappsletning i Kista. Fick lite småidéer så nu är allt klart. Trevligt var det, rolig typ men mer kommer det inte bli där inte (som jag sa innan). Nej jag vad jag är ute efter.

Idag har jag haft julmiddag hos pappa med julklappsutdelning i förväg. Känns jättekonstigt, att ha firat jul när det är riktiga julafton imorgon som ska firas... jag har ingen julkänsla alls! Kan ingen komma över och dela med sig lite av sig själv så att jag slipper fira ensam. Julkram någon?

xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0