Heldag på jobben

Öppna i Kista och två julbord stod på schemat. Stressigt värre! Bord att duka, mat att plocka fram, mat som inte kommer i tid och allt blir försenat. Men de fina kommentarerna man får efteråt gör att det känns värt besväret, plus att man får testa vart sin stresströskel går. Klockan 5 stängde jag huset och begav mig in mot Sturegatan för ännu mer jobb, ett snabbt stopp på BK som middag var jag tvungen att ta, jag kan ju inte sitta här dödshungrig i fyra timmar till. När jag kommer hem så blir det bums i säng för mig, 14 timmars arbetsdag är inte det optimala.

Det hjälper inte heller att jag har gått och blivit förkyld, lägligt såhär inför helgen. Hjälper verkligen c-vitamin? Ååh jag pallar inte!!! Jag som ska bort på middag på söndag vill verkligen inte sitta och snörvla stup i kvarten. Snälla låt mig inte få lida mer än nödvändigt! Är det någon som vet en superkur som gör mig frisk på stört måste höra av sig till mig direkt! Jag är i nöd! Jag måste verkligen lära mig att ta hand om mig själv lite bättre, sömn får jag för lite av som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0