Mot Nerikeracet

Japp imorgon är det lördag och det är dags för mig att dra till Örebro igen som sagt, den stora staden. Nej moster staden är inte såå liten som bilden visade, men det är en liten mysig stad jämfört med Sthlm. Och jag kommer tillbaka! Orsaken till det är för att det vankas livräddartävling igen, denna gång i Hallsberg tror jag det hette. I morgon åker vi tidigt tidigt, halv sju närmare bestämt. Hurray! Och jag kommer inte komma i säng på långa vägar, sitter just nu hemma hos Jill som försöker bestämma sig för det RÄTTA partyplagget att använda, men det är inte lätt. Jag hade samma problem innan jag åkte så jag klandrar inte henne, man är ju tjej. Tror att det tog minst en timme för en själv att välja, och det verkar det ta nu också så vi blir nog uppe ett tag till. Sömn är överskattat eller vad säger ni!?

Nej men se fram emot en tjohejsans redogörelse om vad som hände när jag kommit hem, för händelselöst kommer det inte bli! Önska mig lycka till så hör jag av mig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0