Sick on Christmas

Julafton, den sov jag bort. Jag har inget minne av hur länge sedan det var jag mådde så dåligt som nu, känns som en blandning av en allergisk reaktion/bakfylla och världens förkylning som garnering. Huvudet spränger och jag kan inte stå upp utan att känna mig svimfärdig och illamående. Vilken grej jag har dragit på mig. Julklapparna kunde jag då heller inte riktigt uppskatta till fullo när jag blev sängliggandes resten av dagen och lyssnade på familjens tjo och tjim med vårat nya Xbow 360 + Kinect. Mitt nästa inköp kommer bli Dance Central (när jag blivit frisk) sen kommer ni inte få mig utanför dörren på ett bra tag! Ni får komma hit istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0