Refresh!



Jag vet att jag har varit usel på att blogga den här veckan, men saken är den att jag har inte varit hemma en enda dag eller kväll för att vi varit upptagna med det ena och det andra och roat oss. Så det har varit svårt att hålla takten uppe med bloggandet. Men nu ska jag försöka uppdatera er lite.

Vi har haft väldigt varmt väder och har badat varje dag, och så har jag och Alexandra varit så duktiga och sprungit 5 km till stranden två gånger den här veckan, annars har vi cyklat. Detta ska fortsätta nu nästa vecka, fast det där med cyklandet vet jag inte... växlarna på min cykel fungerar inte som de ska så man klarar ju nästan inte att komma framåt på plan mark, så trögt är det. Då springer jag hellre. I torsdags var vi på Leif Lounge och parta med Peter Siepen, några buskfester har avverkats och i går var det bankett och Natti då Livräddarkursen stod som klara livräddare efter 2 hårda veckor. Lite bilder om det kommer snarast!

Tråkigt är det nu idag söndag, då mina otroligt underbara och beskyddande lifesavers Oskar och Steven åker hem till sitt. Även många andra nya kontakter har jobbat klart för i sommar så nu blir det en ny vecka med nya ansikten. Jag kommer sakna er och hoppas vi ses om inte allt för lång tid igen! Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0