En Helg i Sveriges Paradis

Hej bloggen!

Nu är jag hemma igen från en tripp till Tylösand och woho vad härligt jag har haft det! Efter en 5 timmar lång bilresa med lite körning för min del och nästan en krock med ett rådjur så var vi äntligen framme. Hela helgen kan nog sammanfattas med dessa ord; spa, vänner, party och mat (och däribland väldigt god mat; oxfilé och kyckling med tillbehör. Jag känner mig nästan lite bortskämd). På spat passade jag på att simma några längder, det var nämligen några månader sedan sen sist, och det är RIKTIGT, riktigt illa från min sida. Men det har jag nu börjat göra något åt. Sedan på banketten på Leif Lounge blev det mycket tal och hyllningar från några livräddare och andra inom sls, och det med all rätt. Det var så fint att man själv nästan blev lite rörd. Tänk vad fint folk det vistas där, jag saknar er redan. Det är tur att jag kommer ner snart igen en lite längre tid, annars skulle jag med stor sannolikhet avlida! Då ska partyt som startades i lördags fortsätta i två veckor till med mee included! Här näst följer lite bilder jag tog under helgen...

// Amanda










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0