Ska vi ta ett parti, Uno?

Hör och häpna, idag har jag varit utanför dörren! Hela dagen! Jag har nämligen varit hos morfar för att fixa båten så att den hinner bli klar innan den här sommaren är slut. Det är ju snart... Medans han och mamma gjorde båten fin så sprang jag och Charlie runt och busade med vattenslangen och bror min rent av badade till sist i vattenstrålarna. Så jag blev alltså inte blötast. En film hann vi med också, för detta tog verkligen tid. Längre än vad jag hade lust med. Jag hade planerat att hinna träffa Kim också men så blev det inte. Jag hoppas på att få träffa henne imorgon eller senare i veckan istället. Hoppas hon vill det också? För att nämna en ytterligare sak så fyllde Albin år idag! (igår nu då för klockan är över 00.00, men det räknar vi inte med nu) Ett hipp hurra för honom! Men vi fick inte tillfälle att fira, nej för han är på festival och inte här. Är det inte dags att komma hem nu?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0