Skratt och åter skratt

Ja då var det bara lördagen kvar att berätta om, för på söndagar händer det ju inget på i allafall. Mamma skulle springa Marathon och jag bestämde mig för att möta Alex och Wiktoria för att fota starten och kika om man fick någon glimt av morsan. Men den idéen insåg jag var ganska dum när jag såg hur många som startade. När alla hade sprungit förbi gick vi och tog en korv med bröd och satte oss på stadion en stund för att sedan dra vidare till Skrattstock som håller till på Långholmen varje år när det är folk som springer i stan. Där är en komikerfestival där massa komiker, kända som okända som uppträder och underhåller oss Stockholmare. Men W följde inte med dit. Väl där träffade vi Alexs granne Fredrik och hans polare samt Sara som är en gammal bekant från förr. Med några hamburgare var och lite cider när man lyssnar på roligheter, då kan det inte bli bättre. Komiker ni borde kolla in är bland andra Al Pitcher från Nya Zeeland och David Druid som jag fastnade för. Det finns tyvärr inte så mycket bra med dem på Youtube men dessa länkar är okej. Hoppas att klippen från festivalen kommer upp sedan för det var sjukt kul. Jag var på skrattstock för två år sedan då Björn Gustafsson uppträdde, det var sjukt bra. Den kan du kolla in HÄR. Kan nog tipsa om fler komikerklipp imorgon, men nu måste jag sova. Imorgon blir det arbetsförmedlingen.

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0