I Know What U Meen

Tiden går långsamt framåt, jag känner lukten av mina fina blommor blandat med min unkna studentmössa som fortfarande luktar öl och vad det nu kan vara. Tankarna på studenten får mig att lysa upp till en stor solstråle. Sånt kan man ägna sig åt när man väntar på Denise som ska bli klar med sin körlektion och komma hit så att vi kan fortsätta med vårat IQ-test. Annars idag har vi tittat på små barn som uppträtt på en skola och det är konstigt hur mycket man känner igen sig själv från när man var mindre. Jag minns att jag uppträdde till Vengaboys låt Boom Boom Boom om den nu hette så, och tyckte att jag var skitduktig. Nu såhär i efterhand förstår jag att det kanske inte var riktigt så bra som jag ansåg då. Men det var säkert bra underhållning.

// Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0