Releasefesten

Det blev inte riktigt som vi tänkt oss, men det blev bra! Till en början iallafall...
Mycket folk kom för att vara med om den stora händelsen och man kände som sagt igen de flesta. T-shirts såldes, folk minglade järnet och baren var smockad. Alla väntade på samma sak; spelningen. Och den blev lite annorlunda denna gång. Med inlånade musiker som synth, sax och kör så blev det en show vi aldrig sett förr, och visst var det bra. Tyvärr spelades bara tre låtar. Sedan bar det av nedåt till Debasers nedervåning och här stupar det... det är 20 års gräns och jag, Alex & Co går därifrån för att hitta ett annat place... vad jag inte tänkte på var att det skulle kanske gå att fixa in oss genom våra kära kontakter, men icke. Det får jag höra att Emelie och Elin var så smarta att lista ut. Så där stod vi, där inne var dem. Så där gick vårat partyhumör i botten och gick inte att fixa mer än att åka hem tidigt på en fredagkväll. Surt. Men jag är stolt över grabbarna att de lyckats komma såhär långt och väntar på kommande framsteg... Rock on!

Bilder från Releasen:

  
  

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0