Studiebidrag

Idag har jag varit på banken. Eftersom jag har sovmorgon på måndagar till klockan 11.45 så passade jag på att åka innan skolan började. Kvart över tio kommer man dit och möts av det mest troliga att möta, kö. På min nummerlapp stod det 162...30 nummer kvar. Det var bara och sätta sig och vänta. En timma senare kom jag därifrån och insåg redan då att jag skulle komma försent till skolan. Men vad gör det, jag har fixat ett nytt kort som skickas på posten imorgon. Tur att man kan ta ut pengar på banken så att man har pengar till studenten på torsdag. Det var dock det sista studiebidraget jag får nånsin så jag får ta vara på pengarna väl. Så nu är jag nöjd och shoppingsugen. Vill någon till stan med mig imorgon?

// Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0