Svårt att välja

Idag är det fredag och jag har haft en ledig dag. Min förkylning håller på att gå ner en aning så det känns bra, då kanske man slipper ligga hemma hela helgen. Funderar på om jag ska åka in till Kungsan ikväll på Rix FM Festivalen, men eftersom pappa inte är klar med golfrundan och kommit och hämtat mig än så börjar det bli lite bråttom. Det skulle ändå vara skönt med lite fredagsmys hemma i Tv-soffan och bara chilla. Nu blev detta svårt... Imorgon ska jag därimot inte sitta inne, då ska jag på en annan festival; Big Bang Festivalen. Där spelar bl a The Carnivales och nyfunna Royal Republic och med detta väder som vi har idag så kommer det bli kanon!
Nu känner jag hur hungern börjar sätta in... kan inte pappa komma hit snart!?



Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0