Weekend

Jag brukar säga att söndagar är sega men det blev rätt schysst stämning här i mitt rum på eftermiddagen och kvällen. Jag har suttit och lyssnat på Justin Bieber och lite andra shame-artister, haha, och läggt och lägger fortfarande bilder i rätt ordning. Har nämligen hela Disney's "Den lilla sjöjungfrun" i stillbilder, men de är helt i oordning så jag håller på att fixa det nu. Det är omkring 1900 bilder så det kommer ta ett tag, jag har hittills hunnit med 180 st... Ni som inte vet det innan så är denna film min favvo nr 1 så därför ser jag inte detta som onödigt arbete överhuvudtaget! Förut idag har jag varit med Jihan i Farsta där jag tänkte handla en studentklänning, men så blev inte fallet. Jag skyller det på min vanliga tur när jag ska ha något. Så det blev promenad hem igen ganska snart därefter och lite småprat om allt möjligt. Trevligt! Nu sitter jag här som sagt och slappar och ingen träning blev det heller då jag känner mig lite smått sjuk (som tydligen alla andra gör också) så det blev bara en lugn hemmakväll igen. Jag sa till mig själv att jag inte skulle sitta uppe till kl 2 som igår men det ser ut att bli så iallafall... Saknar er människor och ser fram emot att få träffa er imorgon igen!

Amanda

Kommentarer
Postat av: Kim

Saknar dig med, idag ses vi :D:D::D:D:D::DE:D:D:D:D::D

2010-05-17 @ 11:06:47
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0