En Usch-dag

Nej, Simon finns inte på riktigt. Det var ju bara lilla jag! Efter detta väntar jag på en favorit i repris. För övrigt så sög denna dag, jag sitter insjunken i förkylning och tråkar järnet! Med bara 2 veckor kvar till studenten så känns det ganska surt. Bara jag blir frisk till nästa vecka så är det OK. Kände i morse klockan 7 när jag åt frukost att jag inte skulle palla med dagen, så jag kröp ned i sängen igen och sov gott till klockan 12 då det var dags att sjukanmäla sig. Underhållningen idag har varit att titta på TV, sitta på balkongen och sedan sorterat mer och åter mer bilder.  Nu äter jag glass och skriver detta inlägg.

Nu när låten Sleepless kom upp i högtalarna kom jag på att det är Rix Fm Festival i Kungsan nu på fredag, Ska vi dra dit?

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0