Morgondagsprognos

Imorgon blir det en härlig dag. Foto B- och Börlig Bild-kursen är avslutade och de är de enda lektionerna jag har imorgon = alltså inga lektioner alls! Därimot ska vi göra en liten annorlunda grej. Vår bildlärare har nämligen tryckt in ett pass krokimålning på eftermiddagen, och våra modeller ska vara, ja juste, nakna. En man och en kvinna ska posera så vackert för oss och vi ska måla av i blyerts eller liknande material till något som ska föreställa konst. Vem blir den som skrattar först...? Jag ska göra allt jag kan för att det inte ska bli jag. En annan trevlig sak är att kära Kim fyller år! 19 jordsnurr gammal. Så glöm inte bort fröken födelsedagsbarn imorgon. Jag passar till och med på och säger ett litet grattis nu såhär i förskott när jag ändå har tagit upp ämnet (Grattis Kim). Men bara ett litet, resten sparar jag tills imorn. Nu tror jag att jag ska städa lite i mitt rum så att chansen blir större att det blir klart till nästa vecka. Ta hand om er!

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0