Bride in the night, eller något i den stilen

                    
              


Jag kom på ett tema till slut iallafall; "Jag kommer precis ifrån bröllopet", så med en vit klänning med diadem och slöja var man fit for fight så att säga. Det blev en rätt lugn kväll med tanke på att man hade skola dagen efter, men jag lyckades återuppleva fredagens/lördagens shotande innan vi begav oss hemåt. Bra/Dåligt? Har inte den blekaste. Som vanligt har jag den turen att få sällskap av någon random onykter människa på hemvägen. Jag fick en känsla av att hon ville att jag skulle ta hand om mig med tanke på alla konstigt folk som röjer på gatorna. Fick nämligen höra det ett tiotal gånger. Det var tydligen annat på hennes tid då det inte var lika brutalt. Efter en lång lektion i självuppskattning och hälsa så hoppade jag av bussen och kom i säng vid 02.00, lagom sent denna gång. Inte alls som lördags då jag kom hem en aning senare efter en hel utekväll och efterfest på det. Nej nu trappar jag ned lite tills på måndag.

Denna skoldag har varit lika lugn som alla andra nuförtiden. Även fast vi fick hemprov i religion så känns det inte alltför jobbigt. Lunchen spenderades på Donken i Sickla, för ingen vill ju ha fisken som serveras i skolan, och sen fick vi se vår kära teaterklass spela upp sin pjäs Hamlet. Nästa stopp var Panduro och Buttericks där jag har hittat en peruk jag vill ha! Måste ha! Mamma är inte så positiv till det men hon förstår inte förtjusningen med peruker. Btw så laggar min mobil så blir inte förvånad om den dör vilken dag som helst nu. Jag tror den sörjer för att Wiktorias mobil har slutat fungera, så den vill ta självmord... Om så är fallet vill jag inte vara med längre!

oOo Amanda oOo


Kommentarer
Postat av: Albiiiin

Söt :D

Nej din mobil får inte dö.

2010-05-05 @ 21:20:18
Postat av: Wiktoria

Nej! övertala den att inte ta livet av sig, då blir du som jag och får leva med en 3310 de närmasta veckorna! det vill du inte :(

puss puss

2010-05-05 @ 21:44:22
URL: http://ponnyplutt.blogg.se/
Postat av: Albiiiin

3310 är najs jue ;)

2010-05-05 @ 22:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0