Vadå Fel???

Happ nu har man tydligen varit så klantig och lyckats spärra bankomatkortet för att man har skrivit FEL kod tre gånger. MEN jag skrev RÄTT kod och det verkar inte Nordea förstå. Beviset på det är eran jävla f***ing lapp och ni säger att det är fel. Jag kan skylla min senilitet på att det är alldeles för nära studenten för tillfället, men ni kan inte skylla på nåt annat än skadeglädje! Varför känner jag såå väl igen denna händelse. Kan det bero på att min ex-mobil också gjorde så här mot mig när jag skulle trycka in PIN-koden. För då gick det inte heller. Och sedan tryckte jag in rätt PUK-kod men den sa nej och spärrade mitt telefonkort, TRE GÅNGER. Ett samtal senare till Tele2 fick jag reda på att det inte var mig det var fel på trots allt. Så nu blir det till att gå till banken på måndag för att skaffa ett nytt fint kort. Och då ska jag fan printa in koden i skallen så den aldrig lossnar! Jag ska inte lyckas göra samma tabbe en gång till och speciellt inte som min mamma en gång gjorde. Hon slog också fel kod när hon hämtade ut pengar i bankomaten. Det slutade med att hon aldrig fick tillbaka sitt kort. Det verkar som detta verkar vara en trend som går i släkten? Det är illa, riktigt illa.

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0