Ekmanbuss! Faktiskt!

Biljetten är utskriven, humöret på topp och jag ät taggad till tusen. Imorgon bär det av mot Uppsala! Albin med resten av Monoskons ska tävla i finalen av Rockkarusellen mot 16 andra band från andra delar av Sverige. Vi tar "bandbussen" mitt på dagen och kommer någon gång på natten nästa dag. Det kommer bli 7kt gr8!!! Hela dagen ska vi fylla med skoj och trams med våra käraste och närmaste vänner och blivande vänner, men också lite allvar för vi får inte glömma bort att det är en tävling vi ska på. Jag ska ha kameran i högsta hugg bara så alla är beredda på det, alla ska va med på bild så är det bara! och bilderna kommer komma upp här också. Mohahaha detta ser jag fram emot, och ni med. Albin, Kim och Klara... Vi ska röja!

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0