Find my way home

Jag har massor med bilder kvar... har i uppgift att fixa några KISS-bilder jag tog från i somras som jag sedan ska skicka till morbror. Men det går segt. Har valt ut nu vilka han ska få dock men det tar emot att sätta igång när man inte har PS och måste sitta på nätet och fixa med begränsat verktygsfält. Men jag ska ska ta tag i det... snart. Har precis kommit hem från dansen för övrigt och ska slå mig ned i soffan om en stund med Top Model på tv:n och en stor tallrik kyckling och ris som måltid! Ska bli gott men jag är inte riktigt hungrig än otroligt nog.

I dagarna har jag fixat och målat min skrivbordsstol vit så att den slipper sticka ut jämfört med resten av rummet. En blå-grön stol i ett rött/svart/vitt sovrum är inte det vackraste. Den blir fin, nu saknas bara nytt rött tyg på. Jag har mina projekt här hemma men jag får aldrig tid att göra dem. Antingen jobbar jag eller så har jag ingen lust. Och idag ringde en tjej om ännu fler jobbmöjligheter för mig. Denna gång på Stureplan. Det går bra nu...
Jag är het på marknaden må jag säga haha, men vet inte om det är så bra för mig som man kan tro. Skulle vara skönt om jag bara kunde få klura ut mina problem för mig själv för en gångs skull så kanske jag kan komma tillbaka till mitt gamla jag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0