Fotomässan 2010

Ännu en fotomässa avklarad och jag verkar aldrig lära mig att skriva ordet fotomässa rätt. Fotmässa och fotmassa blir det bara. Det är inte lätt när det är svårt. Men tillbaka till ämnet, jag gick runt och strosade i min ensamhet några varv runt hallen och lyssnade på några seminarium. Nu mera sörjer jag ännu mer att jag inte har PS då jag blev rejält uppdaterad.
Det står som delad förstaplats på min önskelista! Men dagen var annars super! 




Photoshoot


Bingo Rimér var på plats och signerade sin nya bok. Detta exemplar är nu mitt.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker verkligen om din blogg, Amanda! den är verkligen personlig och fin. Hur har det gått med , ''the date''? ;)



ha det bra, jag tänker följa dig i fortsättningen!

2010-12-03 @ 09:54:26
URL: http://www.sugarcupcakel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0