GameX-mässan

Kista-mässan är stor, större än jag trodde. Hur mycket att se som helst! På plats fanns alla stora spelkonsoller, Super Mario i egen hög person (bokstavligen) speljättar och andra som hade något att göra i spelbranchen. Mina favoriter var nya GT 5 och Need for Speed och Guitar Hero, där jag höll mitt ord och utmanade proffsen på Megadeath hysteriska låt. Men det som tog hem priset var ändå den nya lanseringen från Xbox - Dance Central. Ett högklassigt dansspel utan några som helst kontroller - endast rörelsestyrt. Riktigt grymma koreografier med riktiga steg och inte bara "strunt" om man får säga så. Roligast var Poker face med "spank"-steget! Detta är det nya partyspelet alla kan vara med på och det står just nu högst upp på min önskelista! Det borde ni också ha.


Mario!


Några snygga bilar var också på plats.




Min favorit - Dance Central!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0