Isfläckar

Jobbat idag också, denna gång på Sturegatan. Snön yr vilt på marken och vi har fått en julgran i trapphuset så julstämningen är på topp! Bara en nervält blomkruka som förstör lite. Fick sluta tidigare så jag tog en sväng i de lite finare kvartererna i Stockholm. Det blir mer och mer Stureplan för min del så snart kommer jag vara skadad. Nej jag köpte ingenting men hittade massor av roliga/fina/avundsvärda saker. Var på jakt efter en vinterjacka men hittade istället bara en sjukt snygg pilotjacka, en tjocktröja och ett par stövlar. Tyvärr kan jag bara köpa en av de sakerna...

Fick mig en syn av NK:s julskyltningsfönster också. Måste säga att det var väldigt häftigt gjort i år. Det bör ni åka in för att se. Inte bara jultema där inte. Egypten bland andra. Fint var det, men sen sa mina axlar ifrån och jag drog mig mot tunnelbanan och satte mig på rumpan på vägen dit för att känna om den var hård. Det var den. Jag kanske inte skulle kollat det mitt på Hötorget. Man lär sig av sina misstag, nu ska jag iväg på livräddning. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0