Körlektion

Det är förnedrans idiotisk att jag aldrig kan lära mig spegelrutinerna innan sväng! Till och med när vi pratar om det så gör jag fel. Och igen, och igen... igen. Det vill inte sätta sig i mitt huvud att man ska titta först och sedan blinka. Jag ger mig 17 på att jag kommer göra det nästa vecka igen. NEJ, det ska jag INTE! Nu ska jag träna mig själv tills dess. Vart jag än går, promenad eller stress till tåget - titta "backspegel", "sidospegel", blinka och sväng. Annars kommer jag åka på straffrunda nästa gång med Jonas och får köra 10, eller 100 om så behövs, höger- och vänstervarv för att printa in denna enkla lilla metod i min stackars skalle. Kommer det att hjälpa? Bra fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0