Once, Twice, Trice, Fries

What a day! Idag har varit en så sjuukt trevlig dag så ni skulle bara veta! Är så otroligt glad just nu och har varit det helt allmänt från morgon till kväll. Det var länge sedan jag var så här "lycklig" och o'boy vad jag har saknat den känslan! Kan det vara för att jag jobbar på ett roligt ställe den här veckan? Eller för att jag har pratat med roligt folk hela dagen? Kanske är det för att jag känt mig pigg och fräsch? Eller så kan det vara för att jag åkte på livräddningsträning och gjorde mig själv stolt? JA det kan det! Tack så mycket någon som vill ta åt sig äran, detta behövde jag big time.

I dagens horoskop i Metro stod det idag att jag skulle mixa nytta med nöje och att idag var en dag att göra vänskapskretsarna starkare. Rent ut sagt -I did, or tried to at least. Sådant brukar inte tilltala mig men detta var roligt! Inte ens snöstormen som är påväg kan rubba mitt humör nu! Lalala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0