Ute i Örebro

Första gången av två som jag nu åker till Örebro inom loppet av en vecka. Nästa gång blir nästa helg. Hälsade på moster Lotta och pojkvännen Christoffer, samt morbror med fru kom också dit, så en liten rundvandring i den lilla fina staden blev det plus en härligt god middag på Pitchers. Jag tog en kycklingfilé-burgare för er info och det var supergott verkligen! Första gången jag någonsin tar en hamburgare på resturant tror jag, brukar bli annan mat för min del. Men nu har jag fler valmöjligheter. Lite taskiga bilder bjuder jag på... sorry for that.

 
Åkte upp i den så kallade "Svampen"


Utsikt över hela(?) Örebro


Påväg mot middag.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Gumman! Det var kul att ha dig på besök. Fina bilder, men nog är Örebro allt lite större än du vill påskina ;) kram kram

2010-12-03 @ 17:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0