EKSJÖ

Telefonen ringde klockan 8 imorse, jag fick rycka in och jobba. Inga tunnelbanor gick heller, krångel. Imorgon blir det mer jobb, 8.45 börjar jag då. Känns ju bra att vara vaken den här tiden då man ska upp halv 7 men det får väl gå. Min ursäkt är att jag har packat saker inför resa. Klockan fyra, inte en minut senare(!) ska jag sluta och springa hem och vänta på att bilen ska komma, för jag drar till Eksjö i helgen! Nu har det äntligen blivit dags för Höglandsbojen - tävling i livräddning som jag pratat så mycket om innan. Efter fem lämnar vi Stockholm och kommer inte tillbaka förrän på söndag. Vet inte hur jag ska orka morgondagen men det är en annan femma, får väl sova i bilen eller något i den stilen. Det kommer bli fett!!! Håll tummarna för mig och mitt lag, om vi inte vinner tävlingen ska vi helt klart vinna banketten! Det får bli mitt mål. Ha en trevlig helg, för det ska jag ha.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0