Lite ångest på mackan

Igår blev det hemvisit hos Kim som fick besök av mig, Wiktoria, Alice och slutligen Albin och Alexander. Vi hade en trevlig pratstund och lite Idol-kväll med chips och snacks. Jag inser nu idag att det inte var så bra att äta allt det där... var inte roligt när jag ställde mig på vågen i morse, och vill inte ställa mig där på mycket länge efter detta. Har nog aldrig vägt så mycket i hela mitt liv. Vad har jag gjort!? Säkert massa muskler som jag går runt och släpar på nu.

Bestämde mig för att försöka göra något åt det så nu har jag dansat och skuttat runt i lägenheten i 2 hela timmar och kommit på några nya steg till en koreografi. Mitt mål är att göra en bra korre till denna LÅT med mer "riktiga" hiphop-steg än vad jag brukar. Annars går jag bara på känsla så får blanda lite. Nu är jag ashungrig men så får det vara, min kropp är inte värd mat!... förrän klockan 6.

Har erbjudit mig att hjälpa kusinen med sin bloggdesign så det har vi tagit tag i idag. En headerbild har jag gjort så gott som klar, nu ska jag sätta mig ned och göra själva designen. Borde ägna mig åt min egen också egentligen, men jag får komma i efterhand. Uppdaterar om hur det blev sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0