Nyheter

Jag har en bra och två dåliga nyheter. Eller två bra och en dålig, det vet jag inte än.

Vi börjar med den bra:
- En heldag på Kungsholmen och jag jobbar bredvid världens finaste byggnader (iaf Stockholms). Måste ta med kameran och fota nästa vecka om det är fint väder för det kan bli sjukt bra.

Och de dåliga:
- Jag kommer härmed att sluta skriva pass och komma ner till simträningen på torsdagar. Det är ju ingen där! Här anstränger man sig för att det ska bli roligt och så får man inget tillbaka. Jag har tröttnat. Om inga vänner är där så blir det ju liksom inge kul. Varför är jag så irriterad på detta just idag då? Jo, jag kunde ha varit på livräddningsträningen istället och övat sjukvård m.m som skulle ha varit mycket mer värt och roligt än vad det blev. Jag är besviken, så därför tänker jag nu gå efter min magkänsla och pallra mig iväg till alla livräddningsträningar och njuta av det istället för att bli arg. Don't care vad Robban säger om pass-skrivandet, han får också pallra sig till träningen om han ska kalla sig själv tränare för min grupp. Det tas upp på söndag.

- Börjar 7.15 i morgon bitti och kommer inte sova en blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0