Inkomst

Hej kära läsare!

Vet ni vad, idag har jag jobbat!
Första arbetsdagen är avklarad och det känns rätt bra. Jag har fått, springa på postrundor i det 9 våningar höga huset och suttit i receptionen för att ta emot besökare. Har även fixat några larmkort, det var ändå inte så svårt som jag befarat. Något som är lite mer udda är att jag samtidigt får vara vaktmästare och catering ibland, fick nämligen skruva ihop en hylla idag. Men håll i hatten, jag sparade det bästa till sist! Har nämligen Tele2, Wigley's Extra tuggummi och gymmet i huset!!! Woho gratis tuggummi om man har tur som idag och vem vet vad mer som kan dyka upp...! Imorgon ska jag öppna så det är bäst att ta sig en liten blund innan dess. 08.00 ska allt vara fit for fight, sen brandumöte efter postrundan kl. 9. Kom på att min dans börjar när jag slutar då, Oops hoppas jag kan få komma iväg lite tidigare...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hello! Kul att du fått jobb, vart jobbar du? Kraaaam

2010-09-15 @ 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0