Sit down and listen

Att jag gillar mycket musik är ingen nyhet. Sitter nu och lyssnar på nyfunna amerikanskan Lissie, en tjej söt som socker. Det förundrar mig att hon har den röst hon har, hon ser inte ut att kunna sjunga så som hon gör. Rösten är lite hårdare och vuxnare än förväntat, fast det lilla mjuka finns ändå där - därför blir hon intressant. Favvolåten med henne just nu hittar du på Spotify. Hon kommer även till Stockholm för en liten konsert på Debaser Slussen den 10 nov. De som med gillar henne ska passa på att se henne, funderar nästan på att göra det själv, kanske får bra konsertbilder där eftersom det är så litet. Ska tänka på saken. Vem e på!? Tänk - BRA BILDER!

Gjorde en lista på annan musik jag har på repeat. Jag vet, det är väldigt blandade stilar men det är det fina med det hela. Listen carefully!

- Dela - Johnny Clegg & Savuka (för den som gillar Djungel George)

- Misery - Maroon 5

- Red - Daniel Merriweather

- Fel del av gården - Movits

- Fallen - Volbeat

- Price of Company - The White Tie Affair


Kan nämna några andra bra artister som har konserter i närheten inom kort. Vilka vill du se?
Amy MacDonald, Adam Lambert, Biffy Clyro, Coheed & Cambria, Daughtry, Disturbed, Erik Hassle, Kelis, Papa Roach, Travie McCoy och Volbeat. Sen finns det många små band som jag inte hinner ta upp här. Håll utskik, spelningar finns runt varje hörn!

Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Jag mår bara bra fast trött som fan! Gjort idag då?



Tio veckor kvar tills han kommer :)

2010-09-17 @ 00:41:29
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med :D

2010-09-17 @ 01:18:23
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hahaha jaa svårt att missa de

2010-09-17 @ 02:43:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0