Pre:Helg

Fredag, enda dagen på hela veckan som jag jobbade. Soft. Vad som var mer soft var att jag fick betalt för att spela spel, harpan och spindelharpan. Såå mycket hade jag att göra. Sony Ericsson påstod att de behövde hjälp i receptionen för att samla ihop passerkort efter passerkort när de anställda left the building for good. 20 st sånna och några enstaka besökande fick jag ta hand om sen var det inge mer. Så, jag fick vara påhittig. På lunchen åt jag två goda mackor och en mumsig Red Bull (!) medans jag tittade i tidningen Mobile (surprice) och hittade mitt nästa storköp; Sony Ericsson X8! Eftersom jag ville ha X10 från början men att den var för stor så är denna perfekt. Den är mindre än X10, större än X10 mini och är vit! Jag vill ha ha ha och ska köpa när jag fått lön har jag tänkt mig. Detta är nog något av Sony Ericssons hyss, så det var DÄRFÖR de ville att jag skulle jobba... Hmm bara så ni vet, jag var först. Detta kommer bli min bäbis nr 2 direkt efter min Björn Borg väska.

Efter att få sluta vid 16 satte jag mig på tuben till Farsta och kollade in spektaklet som hände där på 50-årsdagen. Man kan ju inte missa Anders Lundin! (egentligen kanske de flesta var där för att se Eric Saade men det talar vi tyst om) Det var sjukt mycket folk! Medans alla trängdes för att få en skymt av Saade så gick jag ett varv runt i nya delen av Farsta Centrum, mycket fint har det blivit. Lite mer sammanhängande än tidigare. Me like! Nöjd sprang jag till tunnelbanan och åkte hem mot soffan!


Eric på scen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0