Nej... nej... nej...

Det var några veckor för länge sen som jag gick på stranden för en långpromenad och märker att en helikopter kör fram och tillbaka och filmar. Och där går jag såklart helt oberörd och sneglar lite snyggt för att framhäva sin inte allra snyggaste sida. Det var även en annan gång som jag och mitt livräddarsällskap var på Leif's Lounge och partajade då man gick förbi en och annan kamera. Ryktet om den nya serien hade spritt sig runt hela området.

Nu har jag väntat halva sommaren på att det ska börja sändas; Kungarna av Tylösand på kanal 5 och idag var första avsnittet. Var det fler som såg det? Hade förväntat mig några överklass-överdrivna människor som festade på Leffe's och levde livet på stranden, som man kanske kunde skratta åt någon gång ibland. Framför allt såg jag fram emot att få en liten tröst att få gotta sig lite i allt man håller kärt när det är ett helt år kvar tills man åker tillbaka dit och även förhoppningen att se mig själv där i vimlet! Istället möts  jag av är en "Big Brother"-wannabe såpa med enbart sprit och sex. Tylösand handlar väl ändå om att vara på stranden och steka, har jag fel? Helt OK att de festar varje kväll men de kan väl åtminstonde skippa sexscenerna! Jag trodde den tiden var slopad för alltid men jag hade visst fel. U lost me there...


Kommentarer
Postat av: Christian B

Jag håller med det va för mycket bajs i denna serien. Tycker dom slänger skit på Tylösand, det är så mycket mer än supa och sex.

Tycker det kunde vara mer en dokumentär om vad man gör och vad som finns att göra i tylösand, och även runt om.

2010-09-13 @ 08:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0