2011 har börjat

Maskerad - check, fierce kostym - check, ingen baksmälla - check.

Det nya året är invigt med många många människor i vår närhet. Vad mycket folk det blev igår! Men 20-30 pers i samma lägenhet som roade sig med ölspelet och charader så blev det inte annat än bra. Själv tog jag det hyfsat lugnt då jag ansåg att jag inte ska återuppta min extrema förkylning jag haft tidigare och inte är helt frisk från än, så så blev det. I år kan vi inte klaga på vädret får jag be om att få tala om, eller förra året då vi faktiskt hade en vit jul och snö på nyår. Dock fick vi snöoväder vid själva tolvslaget men det hindrade ju inte oss från att bege oss ut och skåla. Nere vid vattnet stod vi och beundrade fyrverkerierna som denna gång inte var så märkvärdiga. Men det är en speciell känsla man får när man står där. Nu är det ett nytt år... igen. Kom inte nu och säg att detta ska bli en nystart för det säger vi varje år - och vad händer? Man blir lika missnöjd över att inget vettigt har hänt så när nästa nyår inträffar så står man och säger samma sak igen... Gör som jag och se 2011 som en fortsättning på det fina som började 2010 istället, för det gör jag verkligen! En nystart är det sista jag vill ha! Detta år ska jag försöka satsa på det jag tycker är viktigt och hoppas på awesome upplevelse! Idag är det 1 januari och jag har redan börjat - jag har köpt nytt terminskort hos SL så nu är jag redo för många äventyr... Looking forward to it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0