Moviemaker

När man inte har mycket intressant för sig om dagarna så blir det automatiskt att man tittar på film dagarna i ända. Lite tråkigt när man har sett det mesta redan men vissa filmer har jag lyckats undgå så därför har jag uppdaterat mig lite. Såg igår Göta Kanal 3 som gick på 4:an och hoppades på en toppenfilm från svensk sida. Jag blev besviken. Minst sagt! Jag älskar de två första filmerna men denna påminde bara om barnprogrammet "Brum" i en uppdaterad långversion. Musiken hjälpte till ganska mycket. Så från att sitta som ett förväntansfullt barn till att bli en totalt nedsjunken pöl var jag den kvällen. Bättre lycka nästa gång - alltså idag när jag såg Tim Burtons Alice i Underlandet med Mimmi. Den var en aning bättre ja. Blir lika förvånad över Johnny Depps kapacitet att förvandla sig till olika karaktärer varje gång. Bästa i denna film är den galna haren. Ett fint tekalas... Spoon! I morgon blir det film igen fast på lite större bildskärm, blir nämligen bio med Jill. Vet ej än vad vi ska se för det bestämmer vi då. Ni lär få reda på det inom kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0