Spelgalen

Någon som är sugen på en spelkväll? Då ska du komma till mig, för jag är nu totalt uppdaterad! När min bror har köpt
Need for Speed - Hot Pursuit där jag har startat en karriär som polis och crashar racerbilar om vart annat, och jag själv har införskaffat Dance Central så blir inte mycket gjort här hemma. Det som därmot blir av är träningen, inte en lugn stund. När vi får upp surround-anläggningen så kommer det bli en ultimat upplevelse! Om bara mamma kan lyfta på arslet och fixa någon gång...

Dessa spela kan jag erbjuda:
- Dance Central
- Kinect Adventures
- Need For Speed
- Singstar
- Guitar Hero 2, 3 och 5

Om ni gillar dessa spel eller äger några själva så är ni varmt välkomna till mig på bestämd tid så blir det battle i stora lass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0