Klåfingriga typer

Jag blir arg, jag blir såå ARG!
Det har hänt igen, källardörren har blivit uppbryten. What a surprise. När de hände 3 gånger förra året på samma vecka så blir man inte särskilt förvånad, bara munter. Så nu står vi där igen - utelåsta från källaren med bara ett titthål som vägledning, förrådet uppbrutet och mammas fina cykel borta. Varför får vi inte ha våra saker i fred? Just vårat förråd ska man in i, fast det inte finns något av värde där. Jag hatar världen ibland! Är så ledsen för mammas skull, den där cykeln är viktig för henne och vi har varken pengar eller tid för att det här ska fortsätta. Stockholmshem gör nåt för fan! Skaffa dörrvakt eller nåt, vi har bott med kriminella tillräckligt länge nu. Jag är inne på Laserturkens banor så detta kan bli otäckt. Ska nog sitta här ett tag till och lugna ner mig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0