Livet går bra nu...peppar peppar!

Hey allesammans! Jag har haft en toppenhelg!

För att göra det enkelt för oss så börjar jag med de dåliga nyheterna: det blev ingen kryssning för min del, jag gav helt enkelt bort den kvarstående till bättre behövande. Men det gjorde inte mig något för det leder mig in på de goda nyheterna: det blev fest istället!

Nu när sommarvärmen har kommit tillbaka så får man ju dåligt samvete om man inte spenderar tid ute, så det blev förfest på KTH med Amanda och Platoon Dj's och lite mer förfest med Platoon Dj's som kör hela veckan lång. Den riktiga festen hoppade vi över utan körde direkt på efterfesten... Living the studentliv! Men varför var detta så bra då? Joo, vi ÄGDE dansgolvet och jag hittade några coola snubbar att dansa med, så nu har jag battlat på riktigt! Hiphop! Jag är så glad, jag är så glad! Det är så härligt att få höra att man är duktig, speciellt av några som är bättre än en själv. Behöver jag säga att man blir motiverad till något här?

För att krydda detta inlägg lite extra så ska jag personligen åka flak igen på lördag. Inget vanligt flak utan ett fyllt med Dj:s och dansare som ska röja i staden Stockholm. Det kommer bli fett, eller vad säger man? Håll utkik efter mig då vettja, vi åker kl. 14.08. Jag kan knappt bärga mig och kan inte stå still en sekund till. Dans på tunnelbanan, i matkön, på motorvägen... just sayin'. Där det finns ett dansgolv, där är jag också - alltså överallt.

Tuut Tuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0