Halsen strular

Min hals är inte den bästa men jag försöker ta hand om den så gott det går för att undgå en längre sjukdom.
Men när man har tankarna på positiva saker så känner man sig friskare, och kanske till och med kan bota sig själv den vägen?

Sen det att jag tillbringade förra veckan med coola musikälskare så växte mitt eget intresse till det så jag tog tillfället i akt och har nu börjat en liten internkurs med min vän. Sen kanske jag fattar mig på det där jag med. Lite i allafall. Jag tackar ju aldrig nej till att kunna allt lite lagom. Idag har jag jobbat i Kungsholmen och eftersom jag inte lagade någon mat igår så fick det bli hämtmat till lunch. Och tänka sig vilka man får se stående vid spottkoppen och intervjua - Filip och Fredrik i egen hög person. Självklart så står de och filmar i den riktning att jag ska behöva fastna på bilden medans jag syndar med fet mat. Rakt i nyllet. Schysst... (Undrar till vilket program för det vill jag se) Men en god nyhet är att jag har fått löneförhöjning! Eller är det två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0