Inte OK!

Lalala som man säger, detta är skit! Geografi, religion, svenska x2, foto, projektarbete, bild och rörlig bild är ämnen jag har något att göra någon uppgift i tills nästa vecka och vidare och efter att ha behövt blivit påmind om detta hela dagen så är man inte så munter just nu. Jag VET att jag inte kan sitta här och skriva blogg och jag VET att jag måste göra något, men det GÅR inte!!! Idéerna är slut och engagemanget ligger fortfarande på botten och skvalpar, och det lär inte bli påfyllt. Lite Hoffmaestro kanske hjälper för en liten stund innan man får tillbaka alla hemska tankar igen. Jag vill ha glass eller något annat gott, pasta kanske? Så bra att nada granada finns i mitt enkla hem och kök, vad ska man hitta på då? Förslag?
Ska försöka bli lite gladare så jag slutar här...

oOo Amanda oOo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0