Och vinnaren är... 3:3

Söndag:

Till skillnad från lördagen så var denna dag lite mer planerad. Det blev mycket övningskörning hit och dit, från söder till väster, ut och in från stan, till badet för att jobba. Det gick bra, barnen var väldigt stökiga i och för sig men då får man ta i med hårdhandskarna en stund så blir det bra. Gud vad det där inte lät som något jag skulle göra, men det lät bra! De tog rygg- och crawlmärket som innebär att de ska simma ca 50 m ryggsim/100 m crawl, benspark med och utan platta och start och vändning. Eftersom nästa söndag är sista gången så blir det utdelning av märkena då och lite annat mys. "Illa" nog var jag tvungen att gå lite tidigare för att hinna se Mr. Basist- Albin och resten av Monoskons spela i finalen av Rockkarusellen. Det blev en grym show som vanligt, och man kan bara inte stå still. De var klart bäst! I väntan på röstresultatet frossade jag och Klara i ett rör Pringles för att dämpa nerverna. När det avslöjas att Monoskons har vunnit finns det bara glädje i lokalen och det bjöds på ytterligare några låtar från vinnarna! Woho! I maj blir det buss upp till Uppsala för riksfinal och jag får följa med. Tack så mycket för en trevlig kväll!

   
 
   

oOo Amanda oOo


Kommentarer
Postat av: Kim

Ah fina bilder och jävlar vad party vi ska ha det på bussen guys!! :D kom till skolan då :( detta suuger

2010-04-27 @ 09:27:59
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0