Omstart

Nu har jag bestämt mig.
Efter mitt tandläkarbesök i morse kände jag mig nästan skyldig till att förbättra mina nuvarande vanor. Inte för att jag har dåliga tänder, för så är inte fallet. Min tandläkare sa att hon ville ha fler patienter som mig, så då måste jag ju leva upp till mitt rykte! Härmed åker läsk och godis ur mitt liv och in kommer något som ersättare... vad vet jag inte än. Ska också hålla mitt träningsschema mer ordentligt. Detta ska jag skriva upp nu i ett dokument och klistra upp på anslagstavlan så att jag ALDRIG missar det. Haha önska mig lycka till!

Imorgon har vi vernissage på dieselverkstaden i Sickla, där vi har ställt ut våra projektarbeten. Kom kom kom och kolla in mina och resten av min klass grejor!

oOo Amanda oOo

Kommentarer
Postat av: Kim

amen jag vill äta godis med dig :(

2010-04-29 @ 10:42:17
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0