Never say never

Imorse fick jag ett sms där det stod att "idag ska jag tänka att det ska bli en bra dag". Såg genast ner på detta och tänkte hur i all världen ska denna dag kunna bli bra, jag har ju muntlig redovisning! Men allt eftersom dagen gick så verkade dessa visdomsord långsamt bli verklighet. Det började med att jag kom i tid till första lektionen, som inte lär ha hänt på de senaste månaderna. Väl där lyckades jag och Andreas nästan bli klara med vår film, bara några småfix kvar så det känns bra då den ska vara klar om någon vecka. Filmen kommer jag nog publicera här inom en snar framtid om mina medarbetare tillåter så att säga. Först efter redovisningen gick det inte att förneka det längre, det var en bra dag och den var inte slut än! Jag kände att jag lyckades med en redovisning för en gångs skull utan att ha världens ångest efteråt. En sten lossade från mitt hjärta! Detta "firades" med ett litet forum-besök med tjejerna och när det blev dags för slush-time fick jag bästa sittplatsen man kan hitta; barnsoffan! Myys!








Kvällen avslutades hos Mimmi med film och snacks, också myys! Vi såg "Bröllopsduellen" och den var faktiskt rätt bra. Så om jag får sammanfatta dagen kort så säger jag såhär: Det blev en bra dag idag.

PS. Upptäckte att jag är så uppmärksam att jag inte märkt att mamma tagit min parfym i smyg, och hunnit använda mer än halva flaskan innan jag ens lagt märke till det. Jag har koll.

oOo Amanda oOo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0