Projektarbetet

Känner en lättnad, mina målningar till projektarbetet är klara!!! Nu är det bara rapporten som ska skrivas tills imorgon men jag håller med det som Kim säger; Vi ska klara det!
Sitter för tillfället och lyssnar på Carolas "Främling" i engelsk version - mycket annorlunda...
Har även fastnat för 3 andra låtar som går om och om igen efter varandra; Baby - Justin Bieber, Telephone - Lady Gaga och Sleepless - Eric Saade. Fråga mig inte varför för jag vet inte själv, men glad blir man. Tränat med gummiband har man också hunnit gjort och känner att det gjorde susen för armar och mage, kanske är dags att börja träna upp sig inför Beach 2010??? Fast det får väl bli efter lovet, annars sabbar man väl allt iallafall med tanke på att påsken inträffar i helgen. Blir värt att tänka igenom...
Skärtorsdag sen påsklov!<3

oOo Amanda oOo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0