20 dagar kvar...

Japp, då var det 20 dagar kvar till själva examendagen och detta firas idag med ännu en studentskiva, denna gång på en båt; M/S Borgila. Detta blir sista skivan innan min egen som är på måndag, så förfest idag! Det är kanske och ta i. Men nu till den stora frågan; vad ska man klä ut sig till? Temat är "Jag kommer precis ifrån..." och jag har ingen aning om på vilket spår jag ska gå. Detta är det kkluriga med skivor, jag vet inte ens vad jag ska vara på min egen skiva! Jag måste gå igenom min garderob för lite inspiration... Har någon något förslag så let me know!

oOo Amanda oOo

Kommentarer
Postat av: Kim

Var en snygging. jag saknar dig :( haha vill gå på skiva med dig.. 6 dagar kvar...

2010-05-04 @ 19:02:00
URL: http://skitirriterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0