Chill Out

Det är nice med lediga fredagar. Man får tid med så mycket och helgen känns mycket längre. Denna fredag spenderades hemma hos Kim där vi underhöll oss med TV, sminkning och photo-shoot i blått hår. För att fixa den rätta partystämningen så var Spotify i full gång, och eftersom Kim hade fixat en "Att klä på sig :("-lista, så passade vi på att även skapa en "Att klä av sig :)"-lista. Den blev mycket lyckad och jag tycker ni ska checka in den lite extra. Resten av kvällen fylldes med Talang 2010, chips och läsk (trots mitt förbud) och en evig väntan på Albin och Alexander som inte kom förrän 23... Jag vann också ett parti Fia med knuff även om vi blev skärrade av Kims plötsliga avhopp.

Har förresten kommit på att mina planer inträffar samma dag jämt nu för tiden... jag får alltid välja mellan flera viktiga saker... kan de inte sprida ut händelserna så att det passar en själv för en gångs skull?

oOo Amanda oOo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0